اطلاعیه اداره امور پژوهشی درباره نحوه انجام مراحل فارغالتحصیلی
روابط عمومی پردیس البرز- اداره امور پژوهشی معاونت علمی پردیس البرز مراحل انجام امور فارغالتحصیلی را اعلام کرد.
متن اطلاعیه به این شرح است:
قابل توجه دانشجویانی که دفاع کردهاند و قصد انجام امور فارغالتحصیلی را دارند:
ضمن تبریک به دانشجویانی که به سلامتی و موفقیت دفاع خود را انجام دادهاند، به اطلاع میرساند جهت شروع فرآیند تسویه حساب فارغالتحصیلی مراحل ذیل را به ترتیب اعلام شده انجام دهید:
۱ - در صورتی که پایان نامه / رساله شما نیاز به اصلاحات دارد و این موضوع در جلسه دفاع توسط هیئت داوران اعلام گردیده است، پس از اعمال اصلاحات لازم، فرم اصلاحات را به تأیید استاد راهنما برسانید.
لینک فرم اصلاحات و سایر فرمهای پژوهشی
۲- فرم اصلاحات را از طریق سامانه پیغام برای خانم بنایی ارسال نمائید.
لینک گذاشتن پیغام برای خانم بنایی
۳ - برای همکاران امور مالی پردیس پیغامی مبنی بر بررسی وضعیت مالی جهت تسویه حساب فارغالتحصیلی ارسال نمائید.
لینک صفحه ارسال پیغام به کارشناسان امور مالی
۴ - وارد سامانه جامع آموزش قسمت اطلاعات جامع آموزش شوید و وضعیت پایان نامه / رساله خود را بررسی نمائید. در صورتی که نمره پایان نامه / رساله شما ثبت شده و واحدهای گذرانده شدهتان در سامانه تکمیل شده بود (برای مقطع کارشناسی ارشد: ۳۲ واحد و برای مقطع دکتری ۳۶ واحد)، از قسمت پیشخوان خدمت درخواست فارغالتحصیلی خود را ثبت نمایید.
۵ –جهت تکمیل پرونده فارغالتحصیلی به کارشناس آموزش رشته خود پیغامی ارسال نمائید.
لینک صفحه ارسال پیغام به کارشناسان آموزش
6- مجدداً بعد از چند روز وارد سامانه جامع آموزش قسمت اطلاعات جامع آموزش شوید و وضعیت آموزشی خود را بررسی نمائید. وضعیت آموزشی شما باید به «فارغ التحصیل» تغییر پیدا کرده باشد. در صورتی که وضعیت آموزشیتان همچنان به صورت «مشغول به تحصیل» باقی مانده بود، پیغامی مبنی بر درخواست ثبت فارغالتحصیلی در سامانه جامع برای کارشناس آموزش خود ارسال نمائید.
لینک صفحه ارسال پیغام به کارشناسان آموزش
7 - پس از اعمال فارغالتحصیلی توسط کارشناس آموزش در سامانه جامع آموزش، فایل پایان نامه / رساله خود را طبق دستورالعمل ذیل آماده و در قالب WORD و PDF از طریق سامانه پیغام برای خانم بنایی ارسال نمائید.
لینک دستورالعمل ساخت پایان نامه / رساله و سایر فرمهای پژوهشی
لینک گذاشتن پیغام برای خانم بنایی
۸ - بعد از اقدام مرحله قبلی، فایل پایاننامه / رساله خود را در هر دو قالب WORD و PDF برای کتابخانه مرکزی به آدرس user.lib@ut.ac.ir ایمیل نمائید. در عنوان ایمیل خود عبارت: (درخواست تسویه حساب با کتابخانه مرکزی / نام دانشجو / شماره دانشجویی / مقطع تحصیلی) را بنویسید.
9 - در این مرحله برای رئیس امور دانشجویی پردیس (خانم بابائی) پیغامی مبنی بر تسویه حساب فارغالتحصیلی ارسال نمائید.
لینک صفحه ارسال پیغام به رئیس امور دانشجویی
10- سپس برای همکاران امور مالی پردیس مجدداً پیغامی مبنی بر تسویه حساب فارغالتحصیلی ارسال نمائید.
لینک صفحه ارسال پیغام به کارشناسان امور مالی
11– بعد از اتمام تسویههای فوق، مجدداً با مراجعه به بخش پیشخوان خدمت، از همان قسمتی که درخواست فارغالتحصیلی را ثبت کردهاید، گزینه تأیید و ارسال را بزنید. موضوع را از مسئول فارغالتحصیلان (خانم شهرابی) پیگیری نمائید.
لینک صفحه ارسال پیغام به مسئول فارغ التحصیلان
۱2 - پس از ثبت و تأیید گزارش فارغالتحصیلی در پیشخوان خدمت تقاضای دریافت مدارک تحصیلی خود را ثبت نمائید و پس از ثبت درخواست صدور مدرک در سامانه جامع منتظر بمانید تا انشاءالله گواهی موقت یا دانشنامه برای شما ارسال شود.
دانشجویان محترم میتوانند در هر مرحله از طریق گزینه گردش کار در پیشخوان خدمت، در جریان روند تسویه حسابهای خود قرار بگیرند.
موفق و پیروز باشید
اداره امور پژوهشی پردیس البرز