پیشخوان خدمات الکترونیکی و عدم حضور فیزیکی به پردیس

۱۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۹ کد : ۱۲۹۶۵ اخبار
تعداد بازدید:۶۰۱
پیشخوان خدمات الکترونیکی و عدم حضور فیزیکی به پردیس

به اطلاع می‌رساند کلیه خدمات آموزشی، پژوهشی، مالی و دانشجویی تا اطلاع ثانوی به صورت میز خدمت الکترونیکی و غیرحضوری، تماس تلفنی و یا گذاشتن پیغام برای کارشناسان، ارائه می‌شود.

از دانشجویان محترم تقاضا می‌شود از مراجعه حضوری به پردیس جداً خودداری فرمایند.

۱- انجام خدمات آموزشی - فارغ التحصیلی و تسویه حساب

راهنمای دانشجویان جهت انتخاب واحد الکترونیکی https://ithelp.ut.ac.ir/fa/news/3140
راهنمای درخواست گواهی اشتغال به تحصیل توسط دانشجو https://ithelp.ut.ac.ir/fa/news/3644
راهنمای درخواست حذف پزشکی توسط دانشجو https://ithelp.ut.ac.ir/fa/news/3654
راهنمای ثبت درخواست مرخصی ترم تحصیلی https://ithelp.ut.ac.ir/fa/news/3634
راهنمای درخواست کارت دانشجویی المثنی https://ithelp.ut.ac.ir/fa/news/2953
راهنمای درخواست انصراف از تحصیل دانشجو https://ithelp.ut.ac.ir/fa/news/3551
راهنمای دانشجو جهت ثبت درخواست فارغ التحصیلی (تسویه حساب) https://ithelp.ut.ac.ir/fa/news/3265

لیست راهنماها به تفکیک کاربران اینجا کلیک کنید

جهت دریافت فرم‌های آموزشی اینجا را کلیک کنید

 

۲- انجام خدمات پژوهشی اعم از دفاع از پروپزال دکتری - دفاع از رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد

کلیه خدمات واحد پژوهش (از قبیل: اخذ مجوز دفاع، هماهنگی جلسات دفاع، تحویل فرم اصلاحات، دریافت گواهی دفاع و…) تا اطلاع ثانوی به صورت غیرحضوری ارائه می‌گردد. خواهشمند است جهت پیگیری امور پژوهشی خود فرم‌های مربوطه را به لینک ذیل ارسال نمائید:

mailroomalborz@gmail.com

جهت دریافت فرم‌های مورد نیاز اینجا را کلیک کنید.

نحوه تماس با همکاران اداره پژوهش:

نام همکار

شماره تماس

آدرس ایمیل

درج پیغام

خانم نوری

۸۸۳۹۰۸۸۳

ainaznouri@ut.ac.ir

برای ثبت پیغام کلیک نمائید.

خانم بنایی

۸۸۳۹۰۸۸۲

banaee.e@ut.ac.ir

برای ثبت پیغام کلیک نمائید.

نکته‬ مهم:

توجه بفرمائید برای انجام امور مربوط به فارغ‌التحصیلی، جهت تسویه حساب با کتابخانه پردیس و تحویل نسخه پایان نامه / ‏رساله فقط کافیست فایل وارد و PDF پایان نامه / ‏رساله خود را مطابق با شرایط اعلام شده (فایل پیوست) به آدرس ایمیل ALBORZ.LIB@UT.AC.IR ارسال نمائید.

نسخه صحافی پایان نامه / ‏رساله خود را در فرصت مغتنم دیگری بعد از سپری شدن روزهای اوج‌گیری کرونا برای پردیس ارسال نمائید.


لینک دانلود فایل

 

۳- شرایط پرداخت شهریه نیمسال اول ۱۳۹۹

وآن دسته از دانشجویانی که به علت موانع و مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشوردچار مشکل گردیده و شرایط زیر را دارا هستند می‌توانند نسبت به پرداخت شهریه به صورت واریز در طی دو مرحله اقدام نمایند.

  1. وضعیت نیاز مالی خاص (به تشخیص معاونت اجرایی)
  2. عدم بدهی از ترم‌های گذشته و داشتن سرترم ثبت نام نمیسال اول ۱۳۹۹ (ترم ۳۹۹۱)
  3. دانشجو باید در خواست خود را با قید رشته تحصیلی و شماره دانشجویی و تعداد واحد نظری و عملی تا ساعت ۱۲ ظهر به لینک ذیل ارسال نماید

گذاشتن پیام برای پرداخت دو مرحله‌‌ ای

برای ثبت پیغام کلیک کنید خانم محمودی خانم خراسانی
 

فرم تقسیط شهریه و ایمیل برای ارسال فرم: moj_babaei@ut.ac.ir و یا شماره واتس‌آپ: ۰۹۹۰۹۰۲۴۶۱۶

 

۴- انجام خدمات امور دانشجویی

خانم بابایی

۸۸۹۵۵۶۸۵

برای ثبت پیغام کلیک نمائید