مراحل فارغ التحصیلی

۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۱ کد : ۱۳۵۸۷ اطلاعیه ها آموزشی
تعداد بازدید:۹۸۹
مراحل فارغ التحصیلی

قابل توجه دانشجویانی که دفاع کرده‌اند و قصد انجام امور فارغ التحصیلی را دارند

ضمن تبریک به دانشجویانی که به سلامتی و موفقیت دفاع خود را انجام داده‌اند، به اطلاع می‌رساند جهت شروع فرآیند تسویه حساب فارغ التحصیلی مراحل ذیل را به ترتیب اعلام شده انجام دهید:

۱- در صورتیکه پایان نامه / ‏‬ رساله شما نیاز به اصلاحات دارد و این موضوع در جلسه دفاع توسط هیئت داوران اعلام گردیده است: پس از اعمال اصلاحات لازم، فرم اصلاحات را به تأیید استاد راهنما برسانید.(لینک فرم اصلاحات)

۲- فرم اصلاحات را برای خانم بنایی بصورت پیغام ارسال نمایید. 

* در صورتیکه پایان نامه / ‏‬ رساله شما نیاز به اصلاحات نداشته است، ایمیلی با عنوان فوق الذکر برای خانم بنایی ارسال نمائید.

۳- برای همکاران امور مالی پردیس پیغامی مبنی بر بررسی وضعیت مالی جهت تسویه حساب فارغ التحصیلی ارسال نمائید. (لینک صفحه ارسال پیغام به کارشناسان امور مالی)

۴- وارد سامانه جامع آموزش قسمت اطلاعات جامع آموزش شوید و وضعیت پایان نامه / ‏‬ رساله خود را بررسی نمائید. در صورتیکه نمره پایان نامه / ‏‬ رساله شما ثبت شده بود و واحدهای گذرانده شده تان در سامانه تکمیل شده بود (برای مقطع کارشناسی ارشد: ۳۲ واحد و برای مقطع دکتری ۳۶ واحد)، از قسمت پیشخوان خدمت درخواست فارغ التحصیلی خود را ثبت نمایید.

۵- مجدداً بعد چند روز وارد سامانه جامع آموزش قسمت اطلاعات جامع آموزش شوید و وضعیت آموزشی خود را بررسی نمائید. وضعیت آموزشی شما باید به " فارغ التحصیل " تغییر پیدا کرده باشد. در صورتیکه وضعیت آموزشی تان همچنان به صورت "مشغول به تحصیل" باقی مانده بود، پیغامی مبنی بر درخواست ثبت فارغ التحصیلی در سامانه جامع برای کارشناس آموزش خود ارسال نمائید. (لینک صفحه ارسال پیغام به کارشناسان آموزش)

۶- پس از اعمال فارغ التحصیلی توسط کارشناس آموزش در سامانه جامع آموزش، فایل پایان نامه/‏‬ رساله خود را طبق دستورالعمل ذیل آماده و در قالب WORD و PDF برای خانم بنایی ( ALBORZ.LIB@UT.AC.IR ) ایمیل نمائید. در عنوان ایمیل خود عبارت: (درخواست تسویه حساب با کتابخانه پردیس البرز / ‏‬ نام دانشجو / ‏‬ شماره دانشجویی) را بنویسید.(لینک دستورالعمل ساخت پایان نامه / ‏‬ رساله)

۷- بعد از اقدام مرحله قبلی ، فایل پایان نامه/‏‬ رساله خود را در هر دو قالب WORD و PDF برای کتابخانه مرکزی (به آدرس cthesis.lib@ut.ac.ir ) ایمیل نمائید. در عنوان ایمیل خود عبارت: (درخواست تسویه حساب با کتابخانه مرکزی / ‏‬ نام دانشجو / ‏‬ شماره دانشجویی / ‏‬ مقطع تحصیلی) را بنویسی

* در صورت نیاز می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمائید :۶۱۱۱۲۳۶۲، ۶۱۱۲۸۴۳

۸- در این مرحله برای رئیس امور دانشجویی پردیس (خانم بابائی) پیغامی مبنی بر تسویه حساب فارغ التحصیلی ارسال نمائید.(لینک صفحه ارسال پیغام به رئیس امور دانشجویی)

۹- سپس برای همکاران امور مالی پردیس مجدداً پیغامی مبنی بر تسویه حساب فارغ التحصیلی ارسال نمائید.(لینک صفحه ارسال پیغام به کارشناسان امور مالی)

۱۰- پس از انجام تسویه‌های مذکور، منتظر بمانید تا حداکثر ۲۰ روز کاری بعد، پیغامی(sms) از دانشگاه مبنی بر مراجعه به سامانه جامع و درخواست صدور دانشنامه برای شما صادر خواهد شد . در صورت عدم دریافت پیغام (sms) بعد از ۲۰ روز کاری، موضوع را از مسئول فارغ التحصیلان (خانم شهرابی) پیگیری نمایید.(لینک صفحه ارسال پیغام به مسئول فارغ التحصیلان)

۱۱- پس از ثبت درخواست صدور دانشنامه در سامانه جامع منتظر بمانید تا انشاله دانش نامه برای تان ارسال شود.

موفق و پیروز باشید.