پايان نامه

مشخصات پايان نامه:

۹۷/۱۲/۵ دفاع:
۲۸۷۰ شناسه:
محسن سالاري شهربابكي دانشجو:
بررسي تاثيرگذاري آميخته بازاريابي ، ارزش درك شده بر وفاداري مشتريان در شبكه هاي اجتماعي (مورد مطاله : برندهاي ساعت هاي سوئيسي رولكس و سوآچ) عنوان فارسي:
Marketing Mix, Customer Value, and Customer Loyalty in Social Commerce; (Studied Case:Rolex and Swatch Swiss watches brands) عنوان انگليسي:

تجارت اجتماعي (SC) يك مدل تجاري است كه از رسانه هاي اجتماعي براي پشتيباني از تعاملات آنلاين كسب و كار به مشتري و مشتري با مشتري و نيز معاملات تجارت الكترونيكي استفاده مي كند. از طريق سرويس هاي رسانه هاي اجتماعي، فروشندگان اجتماعي نه تنها بايد مشاركت مشتري را بهبود بخشند بلكه بايد SCMM (آميخته بازاريابي تجارت اجتماعي) را به منظور افزايش كارايي بازاريابي پياده سازي كنند. مولفه هاي SCMM مزاياي جمعي تعاملات اجتماعي را ارائه مي دهند كه حاكي از اهميت ارتباطات و تعاملات موثر بين مشتريان SC هستند كه يك فروشنده SC بايد پيشنهاد دهد.

چکيده:

تجارت اجتماعي ، رسانه اجتماعي ، آميخته بازاريابي ، ارزش مشتري ،ارزش سودآور ، ارزش اجتماعي ، وفاداري مشتري

کلمات کليدي

اساتيد:

دکتر صادق سپندارند استاد راهنما:
استاد راهنماي دوم:
دکتر حيدر احمدي استاد مشاور:
استاد مشاور دوم:

مقالات مستخرج از پايان نامه:

چکيده سال انتشار Pages Vol/Issue نام مجله/همايش/انتشارات نويسندگان عنوان داخلي/بين المللي وضعيت نوع رديف

تماس با ما

اداره رياست: ۸۸۳۹۱۴۰۰-۰۲۱
امور مالي: ۸۸۳۹۰۸۸۷-۰۲۱
امور اداري: ۸۸۳۹۸۸۶-۰۲۱
آموزش: تماس با کارشناسان آموزش
دورنگار: ۸۸۳۹۰۸۸۹-۰۲۱
دورنگار دبيرخانه: ۸۸۳۹۰۸۸۶-۰۲۱ داخلي ۲۶۰

تهران، بلوار کشاورز، خيابان وصال شيرازي، كوچه فردانش پلاك ۲

آمار وب سايت

توجه

تمامي حقوق براي پرديس البرز دانشگاه تهران محفوظ است. بازنشر اطلاعات اعم از اخبار صفحات وب سايت با ذکر منبع بدون اشکال است. ارجاع به پايان نامه‌هاي دانشجويي بايد قالب استاندارد علمي انجام شود.