پايان نامه

مشخصات پايان نامه:

۹۷/۱۱/۲۷ دفاع:
۲۶۷۰ شناسه:
اشكان شهامت منش دانشجو:
بررسي تاثير طرح بسته بندي بر جلب توجه ديداري مشتريان با استفاده از تكنيك رديابي چشم عنوان فارسي:
The effect of packaging consumers' visual attention using eye tracking technique عنوان انگليسي:

آخرين مرحله اي كه قبل از فرآيند خريد براي مصرف كنندگان انجام ميگيرد ،تصميم بر انتخاب و تصميم گيري خريد كالاي مورد نظر مي باشد. چه عاملي سبب ميشود تا مصرف كننده كالاي مورد نظر را از قفسه انتخاب كند و يا در فروشگاههاي اينترنتي بر روي آن كليك كند؟مسلما عوامل زيادي در انتخاب مصرف كنندگان تاثير گذار مي باشد نظير قيمت،رنگ،برند،بسته بندي و غيره.در اين تحقيق هدف آن است كه به بررسي نقش بسته بندي در انتخاب مشتري با اسفاده از تكنيك رديابي چشم بپردازيم.

چکيده:

بازاريابي،بسته بندي،ردياب چشم(Eye Tracking)،تصميم گيري،رفتار مصرف كننده،جلب توجه

کلمات کليدي

اساتيد:

دکتر مسعود كيماسي استاد راهنما:
استاد راهنماي دوم:
دکتر روزا هنديجاني استاد مشاور:
استاد مشاور دوم:

مقالات مستخرج از پايان نامه:

چکيده سال انتشار Pages Vol/Issue نام مجله/همايش/انتشارات نويسندگان عنوان داخلي/بين المللي وضعيت نوع رديف

تماس با ما

اداره رياست: ۸۸۳۹۱۴۰۰-۰۲۱
امور مالي: ۸۸۳۹۰۸۸۷-۰۲۱
امور اداري: ۸۸۳۹۸۸۶-۰۲۱
آموزش: تماس با کارشناسان آموزش
دورنگار: ۸۸۳۹۰۸۸۹-۰۲۱
دورنگار دبيرخانه: ۸۸۳۹۰۸۸۶-۰۲۱ داخلي ۲۶۰

تهران، بلوار کشاورز، خيابان وصال شيرازي، كوچه فردانش پلاك ۲

آمار وب سايت

توجه

تمامي حقوق براي پرديس البرز دانشگاه تهران محفوظ است. بازنشر اطلاعات اعم از اخبار صفحات وب سايت با ذکر منبع بدون اشکال است. ارجاع به پايان نامه‌هاي دانشجويي بايد قالب استاندارد علمي انجام شود.