پايان نامه

مشخصات پايان نامه:

۹۶/۱۱/۲۹ دفاع:
۲۵۲۲ شناسه:
علي اشرفي دانشجو:
عارضه يابي و ارايه ي مدل عملياتي بهينه سازي بازاريابي و فروش در چارچوب مديريت استراتژيك بازاريابي مطالعه موردي صنعت QSR به ويژه شركت تله پيزا در ايران عنوان فارسي:
Diagnosing and Presenting a Functional Model for Optimizing Marketing and Sales Based on Strategic Management Marketing - Case Study : QSR industry Especially TelePizza Company at Iran عنوان انگليسي:

صنعت Quick Service Restaurant كه مربوط به رستورانهاي فست فود مي باشد، يكي از اصلي ترين قسمت هاي بازار اغذيه و خوردني مي باشد. در اين تحقيق ما به توليد مدلي عملياتي براي بهينه سازي بازاريابي و فروش در اين صنعت مي پردازيم.

چکيده:

مدل بازاريابي و فروش، صنعت QSR، فست فود، بازاريابي، مديريت استراتژيك بازاريابي

کلمات کليدي

اساتيد:

دکتر محمد آقايي استاد راهنما:
استاد راهنماي دوم:
استاد مشاور:
استاد مشاور دوم:

مقالات مستخرج از پايان نامه:

خلاصه ISBN سال انتشار مکان نام مجله/همايش/انتشارات نويسندگان عنوان نوع رديف

تماس با ما

اداره رياست: ۸۸۳۹۱۴۰۰-۰۲۱
امور مالي: ۸۸۳۹۰۸۸۷-۰۲۱
امور اداري: ۸۸۳۹۸۸۶-۰۲۱
آموزش: تماس با کارشناسان آموزش
دورنگار: ۸۸۳۹۰۸۸۹-۰۲۱
دورنگار دبيرخانه: ۸۸۳۹۰۸۸۶-۰۲۱ داخلي ۲۶۰

تهران، خيابان انقلاب، خيابان وصال شيرازي، كوچه فردانش پلاك ۲

آمار وب سايت

توجه

تمامي حقوق براي پرديس البرز دانشگاه تهران محفوظ است. بازنشر اطلاعات اعم از اخبار صفحات وب سايت با ذکر منبع بدون اشکال است. ارجاع به پايان نامه‌هاي دانشجويي بايد قالب استاندارد علمي انجام شود.