پايان نامه

مشخصات پايان نامه:

۹۶/۱۱/۳۰ دفاع:
۲۲۶۹ شناسه:
مجيد محمدي دانشجو:
شناسايي و تاثير مولفه هاي تعامل و جذابيت در رسانه هاي اجتماعي بر مبادرت مصرف كنندگان ( مطالعه يكي از برندهاي ايراني در شبكه اجتماعي اينستاگرام ) عنوان فارسي:
iIdentification and effects of component of attractiveness and social media engagement to consumers venture عنوان انگليسي:

براي كسب و كار هاي متعدد، رسانه هاي اجتماعي يك بستر پر سر و صدا و كاملا در دسترس براي ايجاد آگاهي از نام تجاري است. در حال حاضر مي دانيم كه ابزار مختلفي براي مديريت تعامل رسانه هاي اجتماعي وجود دارد ، اما با توجه به دسترس بودن شبكه هاي اجتماعي ممكن است افراد بسياري در حوزه مورد فعاليت شما وجود داشته باشند . حل اين مشكل به پاسخ اين مسئله بستگي دارد كه چگونه با استفاده از اين ابزار به خوبي براي ايجاد تعاملات معتبر، نظارت بر بحث و تعامل با ديگران استفاده مي شود . اما اگر دانش كافي براي استفاده موثر از ابزار وجود نداشته باشد ، كسب و كار در تاريكي باقي خواهد ماند . بررسي اين ويژگي هاي متمايز كننده در كشور ايران با توجه به افزايش ضريب نفوذ اينترنت و اقبال عموم مردم به كسب اطلاعات از فضاي مجازي لازم است به اين مقوله پرداخته شود .

چکيده:

رسانه هاي اجتماعي ، تعامل در رسانه هاي اجتماعي ، اينستاگرام

کلمات کليدي

اساتيد:

دکتر نادر سيداميري استاد راهنما:
استاد راهنماي دوم:
دکتر مهناز حسين زاده استاد مشاور:
استاد مشاور دوم:

مقالات مستخرج از پايان نامه:

خلاصه ISBN سال انتشار مکان نام مجله/همايش/انتشارات نويسندگان عنوان نوع رديف

تماس با ما

اداره رياست: ۸۸۳۹۱۴۰۰-۰۲۱
امور مالي: ۸۸۳۹۰۸۸۷-۰۲۱
امور اداري: ۸۸۳۹۸۸۶-۰۲۱
آموزش: تماس با کارشناسان آموزش
دورنگار: ۸۸۳۹۰۸۸۹-۰۲۱
دورنگار دبيرخانه: ۸۸۳۹۰۸۸۶-۰۲۱ داخلي ۲۶۰

تهران، خيابان انقلاب، خيابان وصال شيرازي، كوچه فردانش پلاك ۲

آمار وب سايت

توجه

تمامي حقوق براي پرديس البرز دانشگاه تهران محفوظ است. بازنشر اطلاعات اعم از اخبار صفحات وب سايت با ذکر منبع بدون اشکال است. ارجاع به پايان نامه‌هاي دانشجويي بايد قالب استاندارد علمي انجام شود.