پايان نامه

مشخصات پايان نامه:

۹۶/۲/۳۱ دفاع:
۱۷۳۳ شناسه:
محمدحسن پوستي دانشجو:
بررسي تاثير استراتژي هاي پيام بر دنبال كردن كسب و كار توسط مشتريان بالقوه ي كاربر شبكه هاي اجتماعي در ايران(مطالعه موردي : صنعت مواد غذايي و نوشيدني سالم) عنوان فارسي:
Studing the effects of message strategies on followers of business between Iranian potential users of social medias عنوان انگليسي:

هدف اصلي اين مقاله يافتن ميزان اثر بخشي استراتژي هاي پيام بر روي كاربران ايراني شبكه هاي اجتماعي مخصوصا اينستاگرام مي باشد . بدين معنا كه كدام يك از استراتژي هاي پيام براي مخاطبان كسب و كار در شبكه هاي اجتماعي جذاب تر مي باشد و باعث مي شود كه بيشتر آن كانال يا صفحه را دنبال كنند .

چکيده:

استراتژي هاي پيام - شبكه هاي اجتماعي - اينستاگرام - كاربران ايراني

کلمات کليدي

اساتيد:

دکتر حامد وارث استاد راهنما:
استاد راهنماي دوم:
دکتر محمد رحيم اسفيداني استاد مشاور:
استاد مشاور دوم:

مقالات مستخرج از پايان نامه:

خلاصه ISBN سال انتشار مکان نام مجله/همايش/انتشارات نويسندگان عنوان نوع رديف

تماس با ما

تلفن: ۳۲۸۲۹۰۶۰-۰۲۶
گذاشتن پيغام: فرم

كرج، بعد از پل فرديس، به طرف جاده ملارد، بعد از پمپ بنزين باران، شهرك بنفشه، انتهاي بلوار شرقي، ابتداي بلوار شمالي، پلاك ۳۳۸

آمار وب سايت

توجه

تمامي حقوق براي پرديس البرز دانشگاه تهران محفوظ است. بازنشر اطلاعات اعم از اخبار صفحات وب سايت با ذکر منبع بدون اشکال است. ارجاع به پايان نامه هاي دانشجويي بايد قالب استاندارد علمي انجام شود.