خدمات آموزشي

فرآيند ثبت نام دانشجو:

  1. كسب اطلاع از زمان بندي انتخاب واحد از روي پورتال پرديس البرز
  2. ورود به سامانه‌ي گلستان و واريز شهريه‌ي مورد نظر به صورت كامل
  3. انتخاب واحدهاي ارائه شده از سوي اداره‌ي آموزش براي هر ترم
  4. ثبت نهايي فرآيند انتخاب واحد
  5. مطالعه‌ي برنامه‌ي زماني كلاس‌ها، مكان تشكيل كلاس،شماره‌ي كلاس،زمان امتحان
  6. پيگيري سوالات متفرقه از قسمت سوالات متداول روي پورتال پرديس البرز
  7. كسب اطلاع از زمان حذف و اضافه‌ي واحدها

فرآيند انصراف دانشجو:

  1. دريافت فرم انصراف از تحصيل از اداره‌ي آموزش
  2. تحويل فرم تكميل شده انصراف از تحصيل به اداره‌ي آموزش
  3. نتيجه‌ي انصراف از جانب اداره‌ي آموزش به دانشجو اعلام خواهد شد.
  4. پيگيري روند انصراف و تسويه حساب و...

فرآيند صدور كارت دانشجويي

  • حدود دوهفته بعد از ثبت نام دانشجوي جديدالورود؛ كارت دانشجويي وي آماده مي شود.
  • زمان دقيق دريافت كارت از اداره‌ي آموزش بر روي پورتال يا تابلوي اعلانات آموزش اعلام مي‌شود.
  • تكميل فرم دريافت كارت در اداره‌ي آموزش
  • دريافت كارت دانشجويي

امتحان و دريافت نمره

  1. برنامه امتحاني تا حداكثر زمان حذف و اضافه (در اوايل ترم) اعلام مي‌شود.
  2. كسب اطلاع از زمان دقيق برگزاري امتحانات و يا تغييرات احتمالي از روي پورتال پردس البرز
  3. شركت در امتحانات در زمان معين (در غير اين صورت دانشجو غايب محسوب مي‌شود).
  4. پيگيري نمرات از سامانه‌ي گلستان در صفحه‌ي شخصي. درصورت اعتراض به نمرات:
    1. مراجعه به آموزش و اخذ فرم اعتراض به نمه و تكميل آن
    2. تحويل فرم مذكور به اداره‌ي آموزش
    3. پيگيري نتيجه‌ي اعتراض از اداره‌ي آموزش
    4. در صورت پذيرش اعتراض، نمره تغيير خواهد كرد.

وام دانشجويي

بخشي از خدمات نظير اعطاي وام در اداره‌ي آموزش صورت مي‌گيرد. براي اين كار دانشجوي متقاضي وام  بايد طي اطلاعيه و بازه‌ي زماني‌اي كه بر روي پورتال اعلام مي‌شود، جهت دريافت وام اقدام كند .مراحل به شرح زير مي‌باشد:

۱.دريافت ۳ فرم درخواست وام، فرم مشخصات و تهد نامه محضري را تكميل نموده و به واحد آموزش تحويل نمايند.

۲.واحد آموزش درخواست‌ها را به صندوق رفاه دانشجويان ارسال مي‌كند و در صورت پذيرش درخواست جواب آن را به دانشجويان اعلام مي‌كند.

  • دانشجويان در زمان پرداخت شهريه بايد شهريه را كامل پرداخت كنند تا بعد مبلغ وام به حساب آن ها واريز شود.
  • اقساط ۹ ماه بعد از پايان تحصيل مي باشد. در رابطه با آقايان طول مدت نظام وظيفه در صورت مشمول بودن محاسبه مي‌گردد.
  • وام شهريه همراه با كارمزد ۴%محاسبه مي‌گردد.(طول محاسبه از زمان دريافت وام تا زمان پرداخت وام)
  • مدارك لازم در فرم‌ها ذكر شده است.

فرآيند تصويب و دفاع پايان نامه

كليه مراحل تصويب و دفاع پايان نامه از طريق سامانه مديريت پايان نامه پرديس صورت مي پذيرد. براي دسترسي به اين سامانه لطفا از منوي «پژوهش» اقدام فرماييد. پس از دفاع پايان نامه، مشخصات دانشجو به عنوان فارغ التحصيل و همچنين پايان نامه دفاع شده ايشان (شامل عنوان و خلاصه) از طريق همين پورتال منتشر مي گردد.

فرآيند فارغ التحصيلي

بعد از پايان دوره‌ي تحصيل و دفاع پايان نامه و تكميل فرم نمره‌ي مقاله (در صورت تمايل در نگارش يا عدم نگارش مقاله و تكميل فرم مربوطه و تحويل آن به كارشناس گروه و يا كارشناس پژوهش) كارهاي مربوط به انجام فرآيند فارغ التحصيلي انجام مي‌گيرد.

مراحل و مدارك تسويه حساب پس از دفاع

دانشجويان مي بايست حداكثر تا دو ماه از تاريخ دفاع نسبت به انجام كارهاي فارغ التحصيلي خود اقدام نمايند، بديهي است عواقب اقدام پس از اين بازه برعهده دانشجو مي باشد. لطفا «مراحل و مدارك تسويه حساب پس از دفاع» در قسمت پيوست ها را مطالعه فرماييد.

پيوست ها:

تماس با ما

تلفن: ۳۲۸۲۹۰۶۰-۰۲۶
گذاشتن پيغام: فرم

كرج، بعد از پل فرديس، به طرف جاده ملارد، بعد از پمپ بنزين باران، شهرك بنفشه، انتهاي بلوار شرقي، ابتداي بلوار شمالي، پلاك ۳۳۸

آمار وب سايت

توجه

تمامي حقوق براي پرديس البرز دانشگاه تهران محفوظ است. بازنشر اطلاعات اعم از اخبار صفحات وب سايت با ذکر منبع بدون اشکال است. ارجاع به پايان نامه هاي دانشجويي بايد قالب استاندارد علمي انجام شود.