خبر شماره ۴۶۵۱

دسترسي سامانه پشتيباني خدمات فناوري اطلاعات براي دانشجويان پرديس البرز

بازديد: ۴۴۷     ۹۶/۱۰/۱۷

قابل توجه دانشجويان گرامي

دانشجويان از ۱۸ دي ماه موازي با سامانه پيغام پرديس مي توانند پيغام براي كارشناسان خود از طريق سامانه پشتيباني خدمات فناوري اطلاعات  ارسال نمايند . براي اين منظور ميتوانيد از لينك زير اقدام به ارسال پيام نماييد.

امكان ورود به «سامانه پشتيباني خدمات فناوري اطلاعات» از طريق سامانه احراز هويت مركزي و با استفاده از شناسه يكتاي دانشگاه تهران فراهم شده است.اين شناسه براي كساني كه اكانت رايانامه دانشگاه تهران را دارند همان نام كاربري رايانامه مي‌باشد.

در صورتي كه با اكانت رايانامه دانشگاه خود در ورود به سامانه پشتيباني خدمات فناوري اطلاعات با مشكل روبرو شديد، با آدرس رايانامه its3@ut.ac.irمكاتبه و مشكل را اعلام نماييد.

پشتيباني خدمات فناوري اطلاعات

 


تماس با ما

اداره رياست: ۸۸۳۹۱۴۰۰-۰۲۱ و ۸۸۳۹۱۵۰۰-۰۲۱
امور مالي: ۸۸۳۹۰۸۸۷-۰۲۱
امور اداري: ۸۸۳۹۸۸۶-۰۲۱
آموزش: تماس با کارشناسان آموزش
دورنگار: ۸۸۳۹۰۸۸۹-۰۲۱
دورنگار دبيرخانه: ۸۸۳۹۰۸۸۶-۰۲۱ داخلي ۲۶۰

تهران، خيابان انقلاب، خيابان وصال شيرازي، كوچه فردانش پلاك ۲

آمار وب سايت

توجه

تمامي حقوق براي پرديس البرز دانشگاه تهران محفوظ است. بازنشر اطلاعات اعم از اخبار صفحات وب سايت با ذکر منبع بدون اشکال است. ارجاع به پايان نامه‌هاي دانشجويي بايد قالب استاندارد علمي انجام شود.